SALE SOMMIGE PARFUMS NU 18 EURO OP=OP. CODE GEBRUIKEN FMPARFUMS 10 PROCENT KORTING! NEDERLAND/BELGIË/DUITSLAND/LUXEMBURG BEZORGING. WIJ WERKEN MET VOORAF BETALING. LEVERTIJD 2 - 3 DAGEN. DEZE ACTIE iS ER WEER BIJ ELKE BESTELLING ONTVANGT U NU 5 GRATIS SAMPLES! GEEN VERZENDKOSTEN.

FM PARFUMS DAMES 50ML/21 EURO FM ALLE AANBIEDINGEN OP=OP PG 1 » INFORMATIE OVER FM EN DE PRIJSTLIJST VAN ONZE FM PARFUMS PG 3

INFORMATIE OVER FM :

Wilt u weten op welke bekende geuren de FM parfums zijn geïnspireerd dan is er een parfumlijst. Wilt u deze ontvangen mail dan naar info@parfum-hanneke.nl en wij mailen deze parfumlijst aan u door! 

FM parfum bevat dezelfde grondstoffen als de wereldmerken. Hierdoor houden de geuren net zo lang soms nog langer.

FM parfum bevat dezelfde grondstoffen als de wereldmerken. Hierdoor houden de geuren nog langer.

Fm parfum zit in een eenvoudig flesje, geen dure reclamecampagnes. Bij ons betaalt u alleen voor de geur, deze draagt u en niet de verpakking.

Wel de geur....Niet de prijs. FM Parfums zijn geen Imitaties. U koopt bij ons kwaliteits parfum en betaald niet voor dure flesjes, verpakkingen en tv-commercials, dit is gelijk het geheim achter de FM formule.
Ook de vormgeving van de flesjes is anders dan u gewend bent, dit heeft een positief effect op de prijs!
Fm Parfum flesjes zijn eenvoudig van vormgeving, voorzien van de FM naam en genummerd naar de geur.
De FM Group probeert niet iets na te maken maar zet hiermee een geheel eigen product op de markt tegen een zeer betaalbare prijs.

Vandaar onze Slogan: “Betaal voor de geur en niet voor de verpakking!”

Wat is de kracht van het product ?
Omdat wij de geur verkopen en niet de “dure” fles, zijn de kosten zeer laag. 

U gooit toch ook uw fles weg, wanneer deze leeg is ?.
De fles heeft een nummer die overeenkomt met uw favoriete geur. Federico Mahorna is een parfum ontwerper die een grote keuze aan kwaliteits parfums aanbied tegen betaalbare prijzen. Zo zijn er de Parfums, Douchegels, After shave’s en Deodorants. De gehele collectie bestaat inmiddels uit meer dan 150 verschillende geuren. Dit zijn eigen creaties van Federico Mahora. Al de parfumcreaties van Federico Mahorna zijn van hoge kwaliteit en niet uitgetest op dieren.

Onze verschillen:

Er is wel degelijk een verschil tussen de geuren van de FM Group en die van de bekende merken, er zit namelijk erg veel verschil in de verhouding van het percentage geurconcentraat wat aan ieder flesje parfum wordt toegevoegd.

Eeen parfum mag officieel pas een parfum genoemd worden wanneer er minimaal 20% aan geurconcentraat in zit. In nagenoeg alle gevallen kopen we in de winkel van de bekende merken een eau de toilette, hier is minimaal 10% aan geurconcentraat toegevoegd en daardoor een stuk goedkoper. De meest bekende vrouwen parfum kost in het geval van een parfum (20% geurconcentraat) in een 30ml flesje € 250,–. Onze parfums zitten in een flesje van 50 ml behalve onze utique lijn van FM. Deze verkopen wij in een 100 ml parfum flesje.

De geuren van FM parfums worden ingekocht bij dezelfde fabrieken waar ook de bekende merken inkopen. Een geur is niet te patenteren, dus daarom heeft FM de mogelijkheid om dezelfde geuren in te kopen als alle andere bedrijven. De prijs bij FM blijft laag door het simpele flesje. Iedere geur zit in dezelfde verpakking. Daarnaast hebben de geuren geen naam, maar een nummer. 

Waar kan ik de producten van de FM Group kopen?

Doordat er geen gebruik gemaakt wordt van personeel, winkelpanden en reclamecampagnes, kunnen de producten uitsluitend bij FM distributeurs besteld worden of u kunt nu ook winkelen op de FM shop zelf weet dat dit nu ook mogelijk is door te klikken op deze

link https://shop-nl.fmworld.com/partner/197614293

FM geeft geen geld aan marketingcampagnes. Zo kunnen deze FM parfums  veel goedkoper op de markt gebracht worden.

De Pure geur zit in een standaard flesje van gerecycled glas,

Catalogusprijs € 21,50, Ledenprijs € 15,00

Voor zowel dames als heren zit hier 20% geurconcentraat in.

De Pure Royal zit in een wat luxer flesje en wordt geleverd in een simpel, maar mooi doosje.

Catalogusprijs € 28,50, Ledenprijs € 20,00

Voor zowel dames als heren zit hier 20% geurconcentraat in.

Intense Parfums: van enkele geuren is de Intense variant op de markt gebracht. Deze geuren hebben een hoger geurconcentraat, zodat de geur nog langer blijven hangen!

Catalogusprijs € 23,90, Ledenprijs € 19,00

In deze geuren zit voor heren 24% en bij de dames 30% geurconcentraat in

Pheromone Parfums:

Deze geuren zijn hetzelfde als een Pure parfum (20% geurconcentraat), maar met als extra toevoeging het stofje pheromoon. De Pheromone geuren bevatten pheromonen die zorgen voor extra aantrekkingskracht en zelfvertrouwen.

Catalogusprijs € 24,50, Ledenprijs € 17,00

3 verschillende geuren bij onze FM parfums : Pheromone parfum/Intense parfum/Pure parfum.

Zo hebben de Pure geuren gemiddeld 20% geurconcentraat. De Intense geuren bevatten tot wel 30% geurconcentraat en blijven daardoor nog langer hangen dan de pure geuren. De Pheromone geuren bevatten pheromonen die zorgen voor extra aantrekkingskracht en zelfvertrouwen. De Federico Mahora parfums zijn allemaal unieke geuren. 

Er zijn van sommige FM parfums (met hetzelfde geurnummer) verschillende varianten te bestellen. 

Let op! Zolang het geurnummer (FM 18, FM 52, etc) hetzelfde is, dan is de geur ook hetzelfde. Het verschil zit hem in de inhoud, geursterkte en wel/geen pheromone. Hoe hoger het geurconcentraat, hoe langer de geur van uw parfum blijft ruiken/hangen. Onze FM Intense Parfum is dus een sterkere parfum deze parfum blijft u dus langer ruiken dan onze FM Pure parfum. Dit komt dus door het geurconcentraat wat is toegevoegd aan het flesje van de Intense pafum. 

Vervliegen de parfums snel?

Nee, onze parfums zijn echte parfums en geen eau de toilette of eau de parfum. Onze parfums bevatten minimaal 20% geurconcentraat hoe meer geurconcentraat hoe sterker de geur en hoe langer deze blijft hangen op de huid. Hierdoor kan het wel zo zijn dat u onze geur sterker vind aangezien bij ons meer geurconcentraat in elk flesje zit van de FM parfums. Hoe meer geurconcentraat er in een flesje zit, hoe langer de geur blijft hangen!

Onze FM Intense parfum blijft u dus gemiddeld 8 uur lang ruikenParfums kost vaak veel, maar bij heel wat merken is het flesje duurder dan de inhoud. 

Onze FM Parfums bevatten niet de kankerverwekkende kleefstof Nitrosamine! Veel parfums uit de welbekende reguliere winkels bevatten de ingrediënten Citronellol en de kankerverwekkende kleefstof Nitrosamine die de parfum op uw huid doet vast houden en blijft kleven. Dit kan een allergische reactie geven op de huid! Al onze parfums van Federico Mahora bevatten GEEN nitrosamine!! Sommige mensen zijn allergisch voor de stof citronellol.

In de volgende geuren zit geen citronellol: nr's 9 - 16 - 20 - 26 - 98 - 239 - 272 en de Luxury nr's 162 - 283 en 293.

Altijd handig om te weten. Wij horen vaak: ik ben allergisch voor parfum. Onze vraag, voor welke stof, 9 van de 10 zijn de mensen allergisch voor de stof citronellol! 

Parfum varianten

Eau de Toilette, Parfum, Eau de Parfum, Eau de Cologne en Aftershave... Weet u wat het verschil is tussen deze 5 varianten? Wie een luchtje wil gaan kopen, weet vaak niet wat hij/zij moet kiezen, daarom hebben wij alle informatie voor u op een rijtje gezet:

1. Parfum

We zijn al jarenlang vertrouwd met parfum, maar weten wij eigenlijk wel waaruit parfum bestaat? Parfum is een mengsel van verschillende geurstoffen opgelost in alcohol, water of vettige stoffen. Wist u dat parfum de hoogste concentratie aan geurstoffen betreft in verhouding tot Eau de toilette, eau de parfum en eau de cologne? Namelijk 20% tot 40% geurstoffen Daarna komt de eau de parfum met een percentage van 10% tot 20% en eau de toilette bevat 5% tot 10% aan geurstoffen. Parfum is om deze reden dan ook het duurste, maar heeft wel de krachtigste formule die het langst blijft hangen. 

2. Eau de parfum

Parfum en Eau de parfum wordt vaak met elkaar verward en dat is best begrijpelijk. Het lijkt immers zo op elkaar. Parfum heeft een geurbestanddeel van 15-30 procent en is daarmee de sterkste vertegenwoordiger van de twee. In parfum zit een oplosmiddel, dat de geur beter laat verspreiden en oplossen. Dit oplosmiddel is in de meeste gevallen alcohol. Eau de parfum is soms ook op waterbasis. Op waterbasis is eenmaal spuiten meestal voldoende. Echte parfum is veelal niet te verstuiven, hierbij druppelt men.

3. Eau de toilette

Eau de toilette is wat milder qua geur en blijft wat korter hangen dan een parfum. Vaak is een parfum een sterke geur en blijft deze veel langer hangen. 

4. Eau de cologne

Eau de cologne, ook wel eau fraîche genoemd, bevat slechts 3-5% geurbestanddelen. Mensen gebruiken het hierdoor niet alleen al luchtje, maar spuiten het bijvoorbeeld ook in zakdoeken of op kussens. U kunt het bijna een huishoud luchtje noemen. 

5. Aftershave

Aftershave is als het ware een parfum voor mannen. Aftershave wordt gebruikelijk aangebracht na het scheren. Aftershave zorgt niet alleen voor een aangename geur, maar heeft een ontsmettende en verkoelende werking voor de eventuele scheerwondjes na het scheren. Het zorgt er tevens voor dat de poriën weer samentrekken en het ontspant de huid. Ideaal voor mannen dus!

Pheromone, wat is dat eigenlijk?

Pheromonen zijn geurloze stoffen die aan parfum worden toegevoegd om hun stimulerende effect te versterken; ze zijn het geheime wapen, met als missie de aantrekkelijkheid en het zelfvertrouwen te vergroten.

Waar brengt u een parfum aan?

Aangezien een geur zich beter ontwikkelt en verspreidt onder invloed van warmte kunt u zich het best parfumeren op die lichaamsplekjes waar bloedvaten het meest aan de huidoppervlakte komen.
Uw lichaamstemperatuur ligt daar immers iets hoger.
Ideale plekjes zijn o.a.: De slapen, polsen, hals, nek, oorlelletjes, plooi onder de borsten, tussen de ellebogen, knieholten en enkels. Hoe warmer de huid, hoe intenser en hoe langer de parfum werkt.

Tips, hoe met parfum om te gaan :

Niet aan een parfum flesje ruiken, dan worden alleen alcohol en topnoot van de parfum geroken.

Parfum altijd op de huid testen, bij voorkeur aan de binnenkant van de pols of rugzijde van de hand.
Niet bij iemand anders of op papier, ieder huidtype heeft een andere chemiesamenstelling, dus geur zal ook op iedere huid anders ruiken.

Wrijf niet over de parfum, want dan worden de geurmoleculen beschadigd en de geurnoten gewijzigd.

Aan het einde van de dag is het geurvermogen op zijn beste, dus dat is het beste tijdstip voor het testen of aanschaffen van parfum, draag dan zelf geen parfum.

Nooit meer dan 2 of 3 verschillende geuren testen, daarna worden de verschillende geuren niet goed opgenomen door het reukvermogen.
Kies een geur die een aanvulling is op de eigen natuurlijke lichaamsgeur. Wacht ongeveer 10 minuten na het testen van een geur voordat men tot aanschaf overgaat. Na deze tijd zijn namelijk de vervliegende geuren verdwenen en blijven de basisgeuren over. Vlak na het douchen of baden de parfum opbrengen. De poriën van de huid staan dan nog open en nemen de parfum helemaal op. Parfum donker en koel bewaren om de kleur en geur niet aan te tasten. Zolang een parfum niet in de zon of bij een hittebron staat, kan het jarenlang goed blijven.

Veel personen die een tijdje dezelfde parfum hebben, zullen steeds meer parfum gebruiken, omdat ze zelf hun parfum niet meer ruiken. Dit komt omdat, zoals bij alles, gewenning op treed naar de geur van de parfum. U kunt dit vermijden door regelmatig af te wisselen van parfum.

De ideale temperatuur waarbij u uw parfum het beste kan bewaren is tussen de 15 en 18 graden.

Parfums die langer hun geur behouden zijn, zijn de citrusgeuren. Deze behouden hun geur veel beter dan de zware, houtachtige geuren. De geursamenstellingen van de parfums van FM zijn ontworpen door de internationaal bekende wereldleider in deze industrie DROM Fragrances. Die creëert, ontwikkelt en fabriceert al meer dan honderd jaar 80% van alle cosmetica geuren ter wereld. Het assortiment dat FM op de markt brengt in meer dan 50 landen bestaat o.a. uit Parfums, Make-up, deodorant, huidverzorging, scheerschuim, after shave balsem, bad en geparfumeerde douchegel, "for home" producten en "wellness" producten. Ieder jaar worden er nieuwe geuren en artikelen toegevoegd.

De producten vinden hun weg via het relatie marketing systeem met behulp van een wereldwijd opererend netwerk van enthousiaste FM Distributeurs van FM. 

Hetzelfde parfum, andere geur hoe kan dit ?

Een parfum ruikt op geen twee personen hetzelfde. Zo kan een parfum van Hugo Boss goddelijk ruiken bij uw vriendin, maar ruikt het bij u helaas minder lekker... Dit heeft onder andere te maken met het huidtype, de zuurgraad van de huid en de biologische fase waarin de persoon zich bevindt. De zuurgraad van de huid (pH-waarde) ligt bij een gezonde huid rond de 5.5. Een droge huid heeft een iets lagere zuurgraad en een vette huid een iets hogere. Op een droge of oudere huid blijft een parfum langer behouden. Dit kan een reden zijn om dan te kiezen voor een lichtere variant zoals een eau de toilette. Niet alleen door het verouderingsproces, maar ook tijdens de menstruatiecyclus en zwangerschap verandert de huid en daardoor ook de geur van een parfum.

Parfumering van het lichaam

Bodylotion, deodorant, douchegel, zeep en aftershave... In een bepaalde geurlijn kunnen meerdere producten worden uitgebracht dan alleen de parfum zelf. Wanneer u bijvoorbeeld bodylotion, parfum en deodorant gebruikt van dezelfde geurlijn, zal de geur beter en langer op uw huid aanwezig zijn gedurende de dag. De geur zal eerder vervliegen als u alleen het parfum zou gebruiken.

Wat zijn geurnoten in parfum?

Geurnoten zijn de verschillende geur laagjes in een parfum die samen bij elkaar een heerlijk geurend geheel vormen. Deze laagjes zijn opgesplitst in drie verschillende geurnoten. De topnoten, hartnoten en basisnoten. Samen creëren deze drie lagen een parfum waarvan de geur zich van begin tot eind blijft ontwikkelen als u deze draagt. Het zal u vast weleens zijn opgevallen dat parfum niet de hele dag hetzelfde ruikt. Dit komt omdat elke laag gebaseerd is op de snelheid waarmee een geur vervliegt. Een goede parfumeur speelt dus als het ware met deze drie noten om een uniek compositie te creëren, net zoals een muzikant dit doet met muziek.  

De geurnoten van een Parfum

Parfum wordt gemaakt van etherische oliën.
Deze oliën komen van harsen, bloemen, boomschors, vruchten, wortels etc.
Per parfum worden ongeveer 30 geuren gebruikt.
De prijs en kwaliteit van het parfum is afhankelijk van het aantal gebruikte ingrediënten en de concentraties ervan.
Een klassiek opgebouwd parfum bestaat uit drie noten:

Topnoten:
Zijn de geuren die in de eerste minuten na het opbrengen dominant zijn.
Deze geuren zijn vooral belangrijk bij de verkoop van het parfum, na een minuut of tien zijn ze niet of nauwelijks meer te ruiken. Typische topnoten zijn citrus geuren.

Hartnoten:
Zijn de geuren die opkomen nadat de topnoten grotendeels verdwenen zijn, zo’n tien minuten na het opbrengen.
Vrijwel alle bloemengeuren zijn hartnoten.

Basisnoten:
Zijn de geuren die als laatste overblijven, nadat de hartnoten grotendeels vervluchtigd zijn.
Dit is meestal één a twee uren na het opbrengen van het parfum.
Basisnoten kunnen vele uren geur al blijven geven.
Voorbeelden van basisnoten zijn houtsoorten zoals sandelhout en harsen zoals olibanum.

Parfum Geurgroepen

Bloemig : Bloemig-fruitig, -oriëntaals, -waterig, -groen

Chypre : Chypre-fruitig, – houtig, -dierlijk

Citrus : Citroen, mandarijn, sinaasappelbloem, bergamot

Houtige : Onderfamilies: houtachtige-bloemig, -fruitig, patchouli

Orientaals : Oriëntaals-bloemig, kruidig, amber

Varen : Lavendel, varen